Kimi Räikkönen
Kimi Räikkönen
A legjobb pilóta

 
Kimi aláírása

 
 
 
Nemzeti lobogónk:)
 
A legjobb csapat
 
Team McLaren Mercedes
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
 
 
Látógatók
Indulás: 2006-04-28
 
TRY.HU számláló

TRY.HU

 
Kimis óra és naptár

 
Üzenőfal

Regizzetek, szavazzatok, írjatok a vendégkönyvbe és csetre,nézzetek jól körül:) és gyertek máskor is:)

 
Button és link

Need for Speed

(kivételes esetek)

 
 
Ch@t
Akik hirdetni akarnak azok meg tehetik a 'REKLÁMOZZ ITT'-be!És létszíves ne írkáljátok a nevembe már nagyon unalmas!
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
 
Gumik

 
FIA
 
Köszi:)

 
Akinek nem tetszik ...
 
Rádiók
Szuper Rádiók!
 
Jobb klikk és kijelölésgátló
 
Kurzor
 
Link-effekt
 
Jobb klikk
 
Kurzorkövető
 
Csúszkaszínesítő
 
Renault R26
Technikai ismertető+adatok: Reanult R26
 
 
Karosszéria

Szénszálmerevítéses öntvény és alumínium méhsejtszerkezetes kompozit monocoque, amely a Renault F1 Team saját fejlesztése, a maximális szerkezeti merevség és a minimális súly figyelembe vételével. A motor teherviselő elem is egyben.

Első felfüggesztés

Szénszálas alsó és felső lengőkarok, himbával működtetett nyomórudas rendszer. Közvetlenül az orr-részben elhelyezett torziós rugóhoz és a lengéscsillapító egységhez kapcsolódik.

Hátsó felfüggesztés

Szénszálas alsó és felső lengőkarok, függőlegesen elhelyezett torziós rugókhoz és vízszintesen elhelyezett lengéscsillapító-egységhez csatlakoztatva, a váltóház tetején elhelyezve.

Erőátvitel

Hétsebességes, félautomata, titánium váltómű, egy hátrameneti fokozattal.

Üzemanyagrendszer

Kevlár erősítésű, gumi benzintank az ATL-től.

Hűtőrendszer

Különálló olaj- és vízhűtők, a versenyautó oldalain lévő oldalszekrényekben, amelyek hűtéséről a menetszél gondoskodik.

Elektronika

Step 11 - integrált váz/motor elektronikai rendszer és szoftver, a Renault F1 Team és a Magneti Marelli közös fejlesztésében.

Fékrendszer

Szénszálas féktárcsák és fékbetétek (Hitco); AP Racing dugattyúk.

Vezetőfülke

Kivehető vezetőülés, a versenyző alakjára formált szénszálas kompozitból, hatpontos biztonsági övvel. Kormánykerékre szerelt váltó- és kuplungkarok.

Adatok

Első nyomtáv:
1,450mm
Hátsó nyomtáv: 1,400mm
Tengelytáv: 3,100mm
Hosszúság: 4,800mm
Magasság: 950mm
Szélesség: 1,800mm
Összsúly: 605kg versenyzővel, kamerával, pótsúlyokkal


Leglényegesebb változások

- Az R26 teljesen új aerodinamikai koncepcióval rendelkezik, amely a 2006-os technikai szabályzatnak megfelelően készült.

- Az RS26 kódjelű V8-as motor kisebb és gyengébb, mint az előző generációk V10-es erőforrásai. A csökkentett teljesítmény, kisebb hőtermeléssel jár – így csekélyebb hűtést kíván. Ennek köszönhetően tovább zsugorodott a víz- és olajhűtők mérete, ami áramlástani előnyökkel jár. Ez jól látszik a szűkre szabott oldaldobozok alakjából is.

- A V8-as motor 90° hengerszögével laposabb, min a tavaly használt V10-es verzió. Ennek következtében a kiegészítő berendezések elhelyezkedése is változott, hogy minél kompaktabb maradhasson a hátsó rész, amelynek aerodinamikai szempontból kiemelkedően fontos szerepe van.

- A csapat történetében először, az R26 hétsebességes, titániumból készült sebességváltót kapott, a 2005 végéig használt hatsebességes váltó helyett. Mivel a V8-asok forgatónyomatéka - és így húzóereje - kisebb a V10-esekénél, a hétsebességes váltó alkalmazásával optimálisabb fordulatszám tartományban tartható a motor.

- Felépítését tekintve az R26 megőrizte elődje fontosabb paramétereit annak érdekében, hogy továbbra is a versenyzők által tökéletesnek tartott vezethetőséget biztosítsa. Ilyen megoldás többek közt a ‘V-nyúlványos’ első felfüggesztés is, amely előnyös kompromisszumot kínál a felépítmény merevsége és az aerodinamikai hatékonyság közt.
 
RS26 V8

Lökettérfogat: 2400 cm?
Felépítés: 90° V8
Tömeg: 95 kg
Gyújtógyertyák: Champion
Motorelektronika: Magneti Marelli Step 11
Üzemanyag: Elf
Kenőolaj: Elf
Akkumulátor: Renault F1 Team

Optimális beépíthetőség az R26-os alvázba, a tökéletes szerkezeti merevség és kis helyigény érdekében. Több, mint 1200 km-es élettartam, a kéthétvégés motorszabályok értelmében.

A Renault RS26 V8 kulcsszavakban


- A technikai előírások szerinti 90°-os hengerszög lényeges változást jelent a Renault által 2004 és 2005 folyamán használt 72°-os, V10 motor felépítéséhez képest.

- Idén először, a motorok minimális tömege, és tömegközéppontja is pontosan szabályozott. Ezek értelmében a motor tömege nem lehet kevesebb 95kg-nál. A Renault F1 Team mindkét főhadiszállása intenzív kapcsoltban állt egymással, így Enstone és Viry közösen dolgozott az optimális megoldáson. Az RS26-ot ezen előírásokat figyelembe véve tervezték.

- A 2005-ben használt V10-esekhez képest arányos, 20%-os teljesítménycsökkenés következett be, ami arányban áll a motor hengerűrtartalmának 20%-os csökkenésével. A változtatható hosszúságú szívócsövek betiltása rontott a teljesítmény-leadás hatékonyságán, és a motor rugalmasságán. Azonban most, még csak a 2.4 literes, V8-as motorok fejlesztésének kezdetén járunk.

- A szűkebb fordulatszám-tartomány és a csökkent teljesítmény arra készteti a versenyzőket, hogy még hosszabb ideig autózzanak a fordulatszámhatár közelében: a pályák karakterisztikájától függően az átlagos motorfordulatszám 3-400-zal is emelkedhet percenként.

- 2005-höz viszonyítva a padlógázon eltöltött idő is növekszik majd, ami a kisebb teljesítmény mellett a tovább növelt leszorítóerő és a gumik jobb tapadásának számlájára írható.

- A V8-assal kapcsolatban leggyakrabban felmerülő probléma a vibráció kérdése. Lényeges, hogy a külső és belső rezgéseket elkülönítsük egymástól. A leglényegesebb problémát a motor, forgó mozgást végző alkatrészeinek torziós rezgései jelentik. Ezek alapvető, motorfejlesztést meghatározó problémák, és többek közt a gyújtási sorrend megválasztásának is lényeges szerepe van csökkentésükben. A külső vibrációk már általában a forgó alkatrészek vibrációinak következményei, és könnyebben orvosolhatók a főtengely kiegyensúlyozásával. Az autó szemszögéből nézve viszont a külső rezgések azok, amelyek közvetlenül átadódnak a karosszériára és a versenyzőre is.

- A rendelkezésre álló teljesítmény optimális kihasználása érdekében a Renault – történetében először – 7-sebességes váltóművet készített.

- Amennyiben a versenyzők a V8-as motorokat is a V10-esek stílusában használnák, az üzemanyag-fogyasztás a lökettérfogat csökkenésével egyenes arányban csökkenne. Mivel azonban az új erőforrások sokkal többet pörögnek majd a maximális fordulatszámuk közelében, teljes terheléssel, a valós fogyasztáscsökkenés jóval kisebb mértékű lesz.

forrás: www.renaultf1.hu

 
Az oldal logója
 
F1 hivatalos logó

 
Hány napja nyilt meg a honlap?
 
Boldog névnapot!
 
F1-eseknek sztem igen:)katt a szövegre
Beállítás Kezdőlapnak!
 
 
 
 
 
 
 
F1-es kocsik
 
McLaren
 
 
 
 

Webber  és Kimi (Imola 2006)

The Champion

Kimi’s birthday

Kimi balszerencséi 7 és fél percben

Kimi katonáskodik+edz

Kimi és az autó

Kimi helyben hagyja Fisichellát

F*cking Räikkönen

Kimi & Montoya

Svájcban

Képekben

Monacóban

Cirkuszban

Kimi és Ajax

Kimi

Az olimpián

2001-2004

Nescafé reklám

Kimi Räikkönen

 
 

Pilóta Pont
1. F. Alonso 100
2. M. Schumacher 90
3. F. Massa 52
4. K. Rikkönen 49
5. G. Fisichella 49
6. J. Button 31
7. J.P. Montoya 26
8. R. Barrichello 21
9. N. Heidfeld 19
10. R. Schumacher 16
11. D. Coulthard 14
12. J. Trulli 10
13. P. de la Rosa 10
14. J. Villeneuve 7
15. M. Webber 4
16. N. Rosberg 2
17. C. Klien 2
18. V. Liuzzi 1
19. C. Albers 0
20. T. Monteiro 0
21. S. Speed 0
22. T. Sato 0
23. Y. Ide 0
24. S. Yamamoto 0
25. F. Montagny 0
26. R. Kubica 0

 

Csapatok Pont
1. Renault 149
2. Ferrari 142
3. McLaren 85
4. Honda 52
5. Toyota 26
6. BMW Sauber 20
7. Red Bull 26
8. Williams 10
9. Toro Rosso 1
10. Super Aguri-Honda 0
11. Midland 0

 
Ajánló

 
Infó

TÖRÖK GP:

augusztus 26-án(szombat):

 12:45-kor időmérő edzés

augusztus 27-én(vasárnap):

 13:30-kor futam

 

Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal