Kimi Räikkönen
Kimi Räikkönen
A legjobb pilóta

 
Kimi aláírása

 
 
 
Nemzeti lobogónk:)
 
A legjobb csapat
 
Team McLaren Mercedes
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
 
 
Látógatók
Indulás: 2006-04-28
 
TRY.HU számláló

TRY.HU

 
Kimis óra és naptár

 
Üzenőfal

Regizzetek, szavazzatok, írjatok a vendégkönyvbe és csetre,nézzetek jól körül:) és gyertek máskor is:)

 
Button és link

Need for Speed

(kivételes esetek)

 
 
Ch@t
Akik hirdetni akarnak azok meg tehetik a 'REKLÁMOZZ ITT'-be!És létszíves ne írkáljátok a nevembe már nagyon unalmas!
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
 
Gumik

 
FIA
 
Köszi:)

 
Akinek nem tetszik ...
 
Rádiók
Szuper Rádiók!
 
Jobb klikk és kijelölésgátló
 
Kurzor
 
Link-effekt
 
Jobb klikk
 
Kurzorkövető
 
Csúszkaszínesítő
 
Honda Racing RA106

Technikai ismertető: Honda Racing RA106

A Forma 1 történetének két szakaszában – 1964…1968 és 1983…1992 között – a Honda összesen 71 futamgyőzelmet és 11 bajnoki címet szerzett mind a versenyzők, mind pedig a konstruktőrök versenyében. A csapat bízik abban, hogy a korábban elért sikerek hamarosan újabb címekkel fognak gyarapodni, és ennek szellemében készítették el vadonat új versenyautójukat. Az RA806E típusjelű V8-as erőforrással ellátott négykerekű ezúttal az RA106-os nevet kapta, amellyel a csapat versenyzői, Rubens Barrichello és Jenson Button rajthoz állnak majd a 2006-os év futamain.

A híres RA név egészen az 1960-as évekre nyúlik vissza, amikor is az első prototípus tesztelését 1963 decemberében megkezdte a csapat. Akkor az autó RA270-es névre hallgatott, és egy 60º-os hengerszöggel rendelkező, 1.5 literes, V12-es motor biztosította a szükséges lóerőket, amely egészen pontosan az RA270E nevet viselte. Ezt követően a Honda 1964 augusztusában indult az RA271-el az első nagydíjon. Az első futamgyőzelemre pedig egészen a következő idény végéig, a Mexicói Nagydíjig kellett várnia a csapatnak, amikor is az RA272-vel elsőként szelték át a célvonalat.

A Honda RA106-os versenygépe a már megszokottá vált fehér alapszínben fog továbbra is pompázni a 2006-os évben, és a csapat főszponzorának, a Lucky Strike-nak színeit lehet majd még felfedezni az új négykerekű karosszériáján.


Nick Fry, vezérigazgató

„A célunk a 2006-os évben az lesz, hogy minél több futamgyőzelmet szerezzünk. Az elmúlt szezon alkalmával sikerült néhány igen fontos lépést megtennünk, amelyek egyértelműen segítettek számunkra abban, hogy pontos célokat tűzzünk ki magunk elé ebben az évben. Sikerült két igen jó pilótát leszerződtetnünk, akik nagyon sokat segítettek az új autó fejlesztésében. A csapat eredményességét az is bizonyítja, hogy a 2005-ös évben Jenson jó néhány pontot szerzett. A legfontosabb számomra pedig az, hogy végre valódi csapatként tudunk együtt dolgozni, és még hatékonyabban egyesíteni tudtuk erőinket a Honda fejlesztőgárdájával. Személy szerint nagyon büszke vagyok arra, hogy egy ilyen remek versenyautót sikerült megépítenünk Jenson és Rubens számára, ami egyértelmű bizonyítéka annak, hogy az alakulat eltökélt szándéka a győzelem.”

Yasuhiro Wada, a Honda Racing Development elnöke és a Honda Racing F1 elnökségének tagja
„A 2006-os év igazán remek szezonnak ígérkezik mindannyiunk számára itt a Hondánál. Nagyon sok mérnökünk dolgozott azon, hogy sikeres legyen ez a projekt, és megmutassuk a világnak, hogy a Honda igen hatékonyan össze tudja fogni erőit. Az új autó kifejlesztésénél egyértelmű célunk az volt, hogy győzelemre képes versenyautót alkossunk. Mindenki nagyon várja már, hogy elkezdődjenek a versenyek és a valódi küzdelmek.”


Geoffrey Willis, technikai igazgató

„Az RA106-os tulajdonképpen az elmúlt négy éves fejlesztésünk eredményeképpen született meg. A csapatunknál dolgozó technikai szakemberek igen magas színvonalat képviselnek, ami természetesen most megfigyelhető az új konstrukciónál is. Úgy érzem, hogy sikeresen ötvözni tudtuk az elképzeléseinket, és egy valóban versenyképes autóval állhatunk majd rajthoz a 2006-os futamok során.”

„Az autó fejlesztése alatt az egyik legfontosabb terület, amire igyekeztünk nagy hangsúlyt fektetni, az aerodinamika volt. Egyrészt igyekeztünk elkerülni azokat a problémákat, amelyekkel a 2005-ös évben szembesülnünk kellett, másrészt pedig a szabályváltoztatások miatt bevezetett V8-as motor által megkívánt aerodinamikai hatékonyságot is minél magasabb szintre kívántuk felvinni. A sikeres fejlesztéshez nagymértékben hozzájárult a téli időszakban elvégzett szélcsatornai tesztelések, és az így kapott adatok is egyértelművé tették számunkra, hogy sikerült pozitív irányba előrelépnünk. Mechanikai szempontból is igyekeztük szem előtt tartani a megbízhatóságot, és többek között olyan újításokkal láttuk el a versenyautót, mint a harmadik generációs szénszálas kompozit anyagból készült sebességváltó.” – nyilatkozta a Honda csapat technikai vezetője.

„A V10-es motorról a V8-as konfigurációra való áttéréshez a Honda egy teljesen új fejlesztésű erőművet fejlesztett ki a számunkra. Az új RA806E egy igen fáradtságos év eredményeképpen született meg, amelyet már 2005 májusa óta folyamatosan teszteltünk. A legutolsó változat pedig már novemberben lekerült a gyártósorról, amelynek megbízhatóságával és teljesítményével elégedettek vagyunk.” – dicsérte az új motort Geoffrey Willis.

Rubens Barrichello, versenyző

„Nagyon büszke vagyok arra, hogy a Honda Racing F1 csapat versenyzője lehetek. Biztos vagyok abban, hogy a 2006-os szezon mindannyiunk számára fontos év lesz. A téli tesztek alkalmával az ideiglenes autónkkal nagyon jó eredményeket értünk el a fejlesztések terén. Őszintén hiszek abban, hogy az az irányvonal, amit erre az évre kitűztünk magunk elé különösebb probléma nélkül teljesíteni tudunk. Ehhez természetesen én mindent meg fogok tenni, és igyekszem majd a lehető legjobb formámat nyújtani a versenyeken. Már nagyon várom a szezonnyitó futamot Bahreinben.”

Anthony Davidson, tesztpilóta

„Már nagyon várom, hogy elkezdhessem az új autó tesztelését. Biztos vagyok benne, hogy a csapat egy fantasztikus év előtt áll. Remek érzés, hogy ismét autóba ülhetek majd a versenyhétvégék pénteki napján, és tisztában vagyok azzal, hogy mennyire számítanak a munkámra a fejlesztések során.”

A Honda RA106 technikai paraméterei:

Karosszéria: Az FIA által meghatározott paraméterekkel rendelkező méhsejt szerkezetű, préselt szénszálas anyagból készült rétegekből áll.

Első kerékfelfüggesztés: Háromszög alakú keresztlengőkar és tolórúd által működtetett torziós rugók és lengőkarok alkotják, amelyben mechanikai keresztstabilizátort is építettek.

Hátsó kerékfelfüggesztés: Háromszög alakú keresztlengőkar és tolórúd által működtetett torziós rugók és lengőkarok alkotják, amelyben mechanikai keresztstabilizátort is építettek.

Lengéscsillapító: Showa

Kerekek: BBS kovácsolt magnézium

Az első kerekek szélessége: 312 mm

A hátsó kerekek szélessége: 340 mm

Gumik: Michelin

Fékek: Alcon

Féktárcsa és fékbetét: Szénszálas anyag

Kormányzás: A Honda F1 által kifejlesztett fogasléchajtás.

Kormánykerék: A Honda F1 által kifejlesztett szénszálas anyagból készített.

Vezetői ülés: Anatómialag megformált szénszálas anyagból készült.

Biztonsági öv: 6 pontos biztonsági öv, amely 75 mm széles vállrésszel rendelkezik pontosan igazodva ezáltal a HANS rendszerhez.

Üzemanyag-tartály: ATL kevlár erősítésű gumitartály

Üzemanyag-tartály kapacitása: 150 liter

Energiaforrás: 3Ah akkumulátor

Műszerezettség: A kormánykeréken elhelyezett műszerek.

Sebességváltó: Szénszálas anyagok felhasználásával készült, 7 fokozatú váltómű

Fokozatkapcsolás: Szekvenciális, félautomata, hidraulikus úton történő működtetéssel.

Kuplung: Szénszálas anyag

Tengelytáv: 3140 mm

Teljes hosszúság: 4675 mm

Teljes magasság: 950 mm

Teljes szélesség: 1800 mm



A Honda RA806E technikai paraméterei

Megnevezés: Honda RA806E

Lökettérfogat: 2.4 liter

Konfiguráció: V8, természetes szellőzésű motor

Hengerszög: 90º

Maximális teljesítmény: 700LE felett

Maximális fordulatszám: 18.500 felett

Vezérmű: Hengerenként 4 szelep, pneumatikus szelepvezérlés

Befecskendezési rendszer: Honda PGM-FI

Gázszabályzó rendszer: Elektro-hidraulikus vezérlésű rendszer

Gyújtórendszer: Honda PGM-IG

forrás: www.kimirajongokklubbja.gportal.hu

 
Az oldal logója
 
F1 hivatalos logó

 
Hány napja nyilt meg a honlap?
 
Boldog névnapot!
 
F1-eseknek sztem igen:)katt a szövegre
Beállítás Kezdőlapnak!
 
 
 
 
 
 
 
F1-es kocsik
 
McLaren
 
 
 
 

Webber  és Kimi (Imola 2006)

The Champion

Kimi’s birthday

Kimi balszerencséi 7 és fél percben

Kimi katonáskodik+edz

Kimi és az autó

Kimi helyben hagyja Fisichellát

F*cking Räikkönen

Kimi & Montoya

Svájcban

Képekben

Monacóban

Cirkuszban

Kimi és Ajax

Kimi

Az olimpián

2001-2004

Nescafé reklám

Kimi Räikkönen

 
 

Pilóta Pont
1. F. Alonso 100
2. M. Schumacher 90
3. F. Massa 52
4. K. Rikkönen 49
5. G. Fisichella 49
6. J. Button 31
7. J.P. Montoya 26
8. R. Barrichello 21
9. N. Heidfeld 19
10. R. Schumacher 16
11. D. Coulthard 14
12. J. Trulli 10
13. P. de la Rosa 10
14. J. Villeneuve 7
15. M. Webber 4
16. N. Rosberg 2
17. C. Klien 2
18. V. Liuzzi 1
19. C. Albers 0
20. T. Monteiro 0
21. S. Speed 0
22. T. Sato 0
23. Y. Ide 0
24. S. Yamamoto 0
25. F. Montagny 0
26. R. Kubica 0

 

Csapatok Pont
1. Renault 149
2. Ferrari 142
3. McLaren 85
4. Honda 52
5. Toyota 26
6. BMW Sauber 20
7. Red Bull 26
8. Williams 10
9. Toro Rosso 1
10. Super Aguri-Honda 0
11. Midland 0

 
Ajánló

 
Infó

TÖRÖK GP:

augusztus 26-án(szombat):

 12:45-kor időmérő edzés

augusztus 27-én(vasárnap):

 13:30-kor futam

 

Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal