Kimi Räikkönen
Kimi Räikkönen
A legjobb pilóta

 
Kimi aláírása

 
 
 
Nemzeti lobogónk:)
 
A legjobb csapat
 
Team McLaren Mercedes
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
 
 
Látógatók
Indulás: 2006-04-28
 
TRY.HU számláló

TRY.HU

 
Kimis óra és naptár

 
Üzenőfal

Regizzetek, szavazzatok, írjatok a vendégkönyvbe és csetre,nézzetek jól körül:) és gyertek máskor is:)

 
Button és link

Need for Speed

(kivételes esetek)

 
 
Ch@t
Akik hirdetni akarnak azok meg tehetik a 'REKLÁMOZZ ITT'-be!És létszíves ne írkáljátok a nevembe már nagyon unalmas!
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
 
Gumik

 
FIA
 
Köszi:)

 
Akinek nem tetszik ...
 
Rádiók
Szuper Rádiók!
 
Jobb klikk és kijelölésgátló
 
Kurzor
 
Link-effekt
 
Jobb klikk
 
Kurzorkövető
 
Csúszkaszínesítő
 
F1 Hírek
F1 Hírek : Button megszerezte első győzelmét a Ringen

Button megszerezte első győzelmét a Ringen

!G@'I30®!  2006.08.07. 08:39

A kaotikus, fordulatokkal teli Magyar Nagydíjon a Honda brit versenyzőjét, Jenson Buttont intette le elsőként a kockás zászló, aki mögött Pedro de la Rosa, és Nick Heidfeld végzett, miközben Alonso, és nagy riválisa, Schumacher is kiesett.

18 fokos levegő és mindössze csak 20 fokos aszfalthőmérséklet fogadta a versenyzőket a Magyar Nagydíjon, ahol koránt sem ideális körülmények között vette kezdetét a verseny. A pálya a délelőtti esőzések miatt nyirkos volt, és sűrű gomolyfelhők sorakoztak a Hungaroring felett.

A nagy kérdés természetesen az volt, hogy a 11., illetve a 15. helyről rajtoló Michael Schumacher és Fernando Alonso miként fog tudni felzárkózni az élmezőnyre az amúgy is szinte előzésre alkalmatlan Ringen. A versenyzők többsége intermediate abroncsokkal kezdte meg a versenyt, míg a Red Bull Racing osztrák versenyzője, Christian Klien a boxutcából kezdte meg a futamot.

A pole pozícióból rajtoló Kimi Raikkönen fantasztikusan kapta el a rajtot, míg a mellőle induló Felipe Massa a pálya piszkos oldaláról igencsak beragadt, így az esőgumikkal induló Rubens Barrichello az első kanyart már a második helyen vehette be.

A világbajnokság két esélyese, Michael Schumacher és Fernando Alonso hihetetlen tempót diktált a rajtnál és az első körben, a Ferrari hétszeres világbajnoka a 11. helyről felugrott a negyedikre, míg Alonso először a hatodikra, majd megelőzve márkatársát, Giancarlo Fisichellát, feljött riválisa mögé az ötödikre.

Időközben Kubica megpördült, ám a lengyel versenyző folytatni tudta a körözést. A Williams ausztrál versenyzője, Mark Webber a negyedik körben vélhetően egy műszaki probléma miatt feladni kényszerült a küzdelmet.

A negyedik helyért hatalmas csata alakult ki a két világbajnok között. Alonso keményen nyomta Schumachert, aki szemmel láthatóan küszködött a Ferrari vezethetőségével, így a spanyol pilóta egy hihetetlen okos manőverrel körbeautózta a hétszeres világbajnokot, és megkezdte a felzárkózást a harmadik helyen autózó de la Rosa mögé.

Az ötödik körben Barrichello behajtott a boxba, hogy intermediate abroncsokra váltson, a Honda brazilja ezzel visszaesett a tizedik helyre. A Ferrari versenyzői komoly gondban voltak, ugyanis a Bridgestone abroncsok egyszerűen nem tapadtak a vizes pályán, melynek következtében Fisichella teljesen megérkezett Schumacher mögé, akinél szemmel láthatóan gyorsabb volt. Massa közben megcsúszott, így visszaesett Coulthard mögé a nyolcadik helyre.

A tizedik körnél járva a McLaren duója, Kimi Raikkönen és Pedro de la Rosa állt az élen, miközben a bajnokság éllovasa, Fernando Alonso teljesen megérkezett honfitársa mögé, akivel megkezdte a harcot a második helyért. A negyedik pozícióban a Honda brit versenyzője, Jenson Button autózott, akit jócskán lemaradva Michael Schumacher követett az ötödik helyen, miközben Fisichella folyamatosan támadta. A pontszerzők sorát David Coulthard, és Nick Heidfeld zárta, míg a kilencedik a második helyről rajtoló Felipe Massa volt. Időközben ismét rázendített az eső.

A Ferrari brazil versenyzője ki is állt a boxba, és a 12. körben esőgumikra váltott. Négy körrel később de la Rosa is kiállt a boxba friss gumikért és üzemanyagért. A spanyol intermediate abroncsokat kapott, ugyanis Massa nem tudott javulni az esőgumikkal. Közben Fisichella és Schumacher a célegyenesre ráfordítóban ismét összeért, majd az olasz az első kanyarban megelőzte a hétszeres világbajnokot, aki nem hagyta annyiban a dolgot, és a belső íven megpróbálta visszaelőzni riválisát, ám nekicsúszott a Renault-nak, amit a Ferrari első vezetőszárnya bánt.

Schumachernek így egy előre be nem tervezett kiállást kellett eszközölnie, hogy új orrkúpot kapjon. A Ferrari világbajnoka szintén intermeadiate gumikat tetetett fel, miközben üzemanyagot is vételezett. A hétszeres világbajnok a nyolcadik helyen folytatta tovább a körözést, miközben Kubica összetörte autóját, így a lengyelnek is orrkúpot kellett cserélnie.

A Williams istálló a verseny 21. körében elkezdhetett pakolni, ugyanis Nico Rosberg nekicsapta autóját a palánknak. Alonso a 24. körben kört adott legnagyobb riválisának, Michael Schumachernek, bár a spanyol ekkor még nem volt kint a boxban.

Kimi Raikkönen a 26. körben a Toro Rosso versenyzője, Vitantonio Liuzzi mellett próbált meg elmenni. Az olasz pilóta megpróbálta elengedni a McLarent, amire a finn sofőr nem számított, így már nem tudta elkerülni az ütközést. Az MP4/21-es bal oldala teljesen leamortizálódott, így a jégember 100. versenye idő előtt véget ért a Hungaroringen.

A biztonsági autót azonnal beküldték a pályára. Az élmenők kapva kaptak az alkalmon, és azonnal kiálltak a boxba tankolni. Schumacher nem élt ezzel a lehetőségével, így visszavette körét Alonsótól, aki rengeteget vesztett a biztonsági autó beküldésével.
A safety car a 30. körben engedte el a mezőnyt, miközben a pálya egyre jobban száradt. Schumacher az új rajtot követően a kettes kanyarban megpördült, de tovább tudta folytatni a körözést. Alonso egyébként remekül elment a célegyenesben, így megkezdte az elszakadást a többiektől.

A verseny felénél járva a következőképp nézett ki a pontszerzők sora: az élen továbbra is Fernando Alonso tanyázott, miközben Button egyre jobban kezdett felzárkózni a Renault versenyzője mögé. A harmadik helyen Pedro de la Rosa tanyázott, akit 8 másodperccel lemaradva Barrichello követett a negyedik helyen. A pontszerzők sorát Nick Heidfeld, David Colulthard, és az időközben - a száradó pálya miatt - egyre nagyobb tempót diktáló Michael Schumacher, illetve az első versenyét teljesítő Robert Kubica zárt.

Schumacher időközben megelőzte Coulthardot, és rohamtempóban érkezett meg az ötödik helyen autózó Nick Heidfeld mögé, aki mellett egy körrel később a célegyenes végi kanyarban sikeresen elment. Közben, 26 körrel a futam vége előtt Jenson Button teljesen megérkezett Fernando Alonso mögé, aki szemmel láthatóan küszködött az intermediate abroncsokkal az egyre száradó pályán.

Button és Schumacher a 46. körben teljesítette utolsó kiállását. A Honda versenyzője visszatért a második helyre, míg a hétszeres világbajnok Heidfeld mögé a 6. pozícióba folytatta tovább a körözést.

Húsz körrel a futam vége előtt a csapatok mégis úgy döntöttek, hogy elég száraz már a pálya ahhoz, hogy megpróbálkozzanak a száraz gumikkal. Elsőként a Toyota versenyzője, Jarno Trulli, majd a Honda brazilja, Rubens Barrichello tetetett fel száraz aszfaltra alkalmatos abroncsokat. Egy körrel később az élről Alonso is kiállt, aki szintén lecserélte gumijait.

A Renault világbajnoka azonban csak két kanyarig jutott. A Renault szerelők rosszul rögzítették a jobb hátsó kereket, és ugyanaz történt, mint 1987-ben Nigel Mansellel, a kerékanya lerepült, így a spanyol pilóta versenyének befellegzett. A Renault irányíthatatlanul a gumifalba csapódott, így a franciák a tavalyi évhez hasonlóan pont nélkül távozhattak a Magyar Nagydíjról.

Időközben Button átvette a vezetést, akit Nick Heidfeld és Michael Schumacher követett, ám mindketten intermediate abroncsokkal futottak. A többiek a száraz gumikkal három másodperccel voltak gyorsabb náluk. Heidfeld egy körrel később ki is állt a boxba, ám Schumacher továbbra is a pályán maradt. A Ferrari kockáztatott, ugyanis ha ekkor kihívták volna Schumachert, a hétszeres világbajnok visszaesik a hatodik helyre, ám ha marad, úgy gondolták, hogy behozhatja autóját de la Rosa mögé a harmadik helyre. Az olaszok Massát azonban kiintették, és a brazil száraz aszfaltra alkalmatos gumikat kapott.

Nyolc körrel a futam vége előtt de la Rosa teljesen megérkezett Schumacher mögé. A spanyol pilóta a célegyenesben többször is megpróbálta megelőzni a Ferrari versenyzőjét, azonban Michael minden egyes alkalommal visszaverte a McLaren támadásait. Eközben Button egyre nagyobb előnyre tett szert, így gőzerővel haladt első futamgyőzelme felé.

Miközben Schumacher és de la Rosa keményen csatázott egymással, Nick Heidfeld egyre jobban megérkezett mögéjük. Öt körrel a futam vége előtt a McLaren versenyzője a pálya középső szakaszán végül megelőzte Schumachert, így átvette a tőle a második helyet.
Három körrel a futam vége előtt megtörtént, amire számítani lehetett. Schumacher Ferrarija nem bírta a strapát. A Ferrari nagyot hibázott, hiszen a csapatnak már korábban ki kellett volna intenie a világbajnokot, hogy száraz gumikat kapjon, ám ők kockáztattak, aminek meg is lett a vége.

Jenson Button megszerezte pályafutása és a Honda első győzelmét a Forma-1-ben. A második helyen a McLaren versenyzővé avanzsált tesztpilótája, Pedro de la Rosa végzett, míg a harmadik a BMW Sauber német sofőrje, Nick Heidfeld lett. A pontszerzők sorát a Honda brazilja, Rubens Barrichello, a Red Bull veterán pilótája, David Coulthard, Ralf Schumacher, az újonc Robert Kubica, és az első sorból induló Felipe Massa zárta.

A világbajnokság két esélyese egyetlen egy pontot sem szerzett, így továbbra is maradt a 11 pontos különbség kettejük között az összetettben. A Ferrari ugyan egy ponttal közelebb került a Renault-hoz a konstruktőrök versenyében, a háromhetes nyári szünet előtt egyáltalán nem lehet elégedett.

Magyar Nagydíj - Verseny:



Poz Pilóta Csapat Idő


1. Button Honda (M) 1h52:20.941
2. de la Rosa McLaren-Mercedes (M) + 30.837
3. Heidfeld BMW-Sauber (M) + 43.822
4. Barrichello Honda (M) + 45.205
5. Coulthard Red Bull-Ferrari (M) + 1 kör
6. R.Schumacher Toyota (B) + 1 kör
7. Kubica BMW-Sauber (M) + 1 kör
8. Massa Ferrari (B) + 1 kör
9. M.Schumacher Ferrari (B) + 3 kör
10. Monteiro MF1-Toyota (B) + 3 kör
11. Albers MF1-Toyota (B) + 3 kör
12. Speed Toro Rosso-Cosworth (M) + 4 kör
13. Trulli Toyota (B) + 5 kör
14. Sato Super Aguri-Honda (B) + 5 kör

Leggyorsabb kör: de la Rosa, 1:24.315

Kiesettek:

Pilóta Csapat Kör
Alonso Renault (M) 52
Liuzzi Toro Rosso-Cosworth (M) 26
Raikkonen McLaren-Mercedes (M) 26
Rosberg Williams-Cosworth (B) 22
Fisichella Renault (M) 23
Klien Red Bull-Ferrari (M) 7
Webber Williams-Cosworth (B) 2
Yamamoto Super Aguri-Honda (B) 1

Az eredmények nem hivatalosak

forrás: www.f1hirek.hu

 
Az oldal logója
 
F1 hivatalos logó

 
Hány napja nyilt meg a honlap?
 
Boldog névnapot!
 
F1-eseknek sztem igen:)katt a szövegre
Beállítás Kezdőlapnak!
 
 
 
 
 
 
 
F1-es kocsik
 
McLaren
 
 
 
 

Webber  és Kimi (Imola 2006)

The Champion

Kimi’s birthday

Kimi balszerencséi 7 és fél percben

Kimi katonáskodik+edz

Kimi és az autó

Kimi helyben hagyja Fisichellát

F*cking Räikkönen

Kimi & Montoya

Svájcban

Képekben

Monacóban

Cirkuszban

Kimi és Ajax

Kimi

Az olimpián

2001-2004

Nescafé reklám

Kimi Räikkönen

 
 

Pilóta Pont
1. F. Alonso 100
2. M. Schumacher 90
3. F. Massa 52
4. K. Rikkönen 49
5. G. Fisichella 49
6. J. Button 31
7. J.P. Montoya 26
8. R. Barrichello 21
9. N. Heidfeld 19
10. R. Schumacher 16
11. D. Coulthard 14
12. J. Trulli 10
13. P. de la Rosa 10
14. J. Villeneuve 7
15. M. Webber 4
16. N. Rosberg 2
17. C. Klien 2
18. V. Liuzzi 1
19. C. Albers 0
20. T. Monteiro 0
21. S. Speed 0
22. T. Sato 0
23. Y. Ide 0
24. S. Yamamoto 0
25. F. Montagny 0
26. R. Kubica 0

 

Csapatok Pont
1. Renault 149
2. Ferrari 142
3. McLaren 85
4. Honda 52
5. Toyota 26
6. BMW Sauber 20
7. Red Bull 26
8. Williams 10
9. Toro Rosso 1
10. Super Aguri-Honda 0
11. Midland 0

 
Ajánló

 
Infó

TÖRÖK GP:

augusztus 26-án(szombat):

 12:45-kor időmérő edzés

augusztus 27-én(vasárnap):

 13:30-kor futam

 

Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal